check Nemokamas pristatymas nuo 110,00 €
check Grąžinimas iki 14 dienų
check Apmokėk už 30 dienų
check Didmeninės prekybos sritis - B2B

Užsakymą

Kaip pateikti užsakymą internetinėje parduotuvėje?

 

  1. Prie kiekvienos prekės rasite didelį oranžinį mygtuką "ĮDĖTI Į KREPŠELĮ". Spustelėkite jį, norėdami įtraukti pasirinktą prekę į krepšelį.

  2. Įdėjus prekę į krepšelį, jūsų bus klausiama, ar tęsiate apsipirkimą (parinktis "Tęsti apsipirkimą"), ar norite jau užsakyti (parinktis "Užsakyti").

  3. Pasirinkę parinktį „Užsakyti“, būsite perkelti į krepšelį.

  4. Jeigu norite užsisakyti daugiau nei vieną pasirinktos prekės vienetą, jos kiekį galite padidinti krepšelyje arba prekės kortelėje.

  5. Jei turite nuolaidos kodą, įveskite jį laukelyje, kuris atsiras paspaudus pliusą skiltyje „Turiu nuolaidos kodą“.

  6. Spustelėkite mygtuką „PRISTATYMAS IR MOKĖJIMAS“, kad pereitumėte į mokėjimo ir pristatymo būdų pasirinkimo skirtuką.

  7. 7. Jei nesate prisijungę, pateksite į prisijungimo puslapį. Galite prisijungti prie savo paskyros, susikurti naują paskyrą arba pasirinkti parinktį „PIRKTI BE REGISTRACIJOS“. Rekomenduojame prisijungti prie savo paskyros arba susikurti naują paskyrą, jei tai pirmasis jūsų pirkinys mūsų parduotuvėje. Turėdami paskyrą gaulėsite žiūrėti savo užsakymų istorijos, kurios dėka kitus pirkinius atliksite dar greičiau!

  8. Pasirinkite mokėjimo būdą ir pristatymo būdą.

  9. Paskutiniame žingsnyje spauskite " PRISTATYMAS IR MOKĖJIMAS ". Tada pamatysite informaciją, kad užsakymas priimtas apdoroti ir savo užsakymo numerį, kurį verta išsaugoti.

 

Kaip pateikti užsakymą telefonu?

Mūsų specialistai laukia Jūsų telefonu 17 247 22 20 nuo pirmadienio iki penktadienio 8:00-17:00 val. Norite pateikti užsakymą telefonu? Tai labai paprasta ir Jums neužtruks daugiau kaip kelias minutes. Pažiūrėkite, kaip pasiruošti pirkiniams telefonu.

  1. Paruoškite savo duomenis:

  • Kontaktinis numeris (reikės norint susisiekti su kurjeriu).

  • El. pašto adresas.

  • Pristatymo adresas (miestas, pašto kodas ir gatvė).

  • Motociklo markė ir modelis (jų dėka greičiau atrinksime Jums prekes).

  1. Paruoškite prekių ID – prieš kreipiant į mūsų specialistus pasitikėjimo linija, verta pasitikrinti norimų užsisakyti prekių ID. Tai sutrumpins užsakymo laiką iki minimumo, dėka ko prekes pristatysime Jums dar greičiau. Produktų ID rasite mūsų internetinėje parduotuvėje. Sužinokite, kur rasti produktų ID.



Jei turite kinišką motorolerį ar keturratį, išmatuokite detalę, kurią norite užsakyti pas mus, o išmatavimus pateikite mūsų specialistui. Ar kalbėdami galite turėti šią dalį rankoje? Puiku, tai leis mums išsirinkti jums tinkamiausią produktą!



  1. Paskambinkite numeriu 17 247 22 20, klaviatūroje paspauskite „1“, kad prisijungtumėte prie užsakymų telefonų skyriaus ir suteikite specialistui norimų užsakyti prekių ID.



Atkreipkite dėmesį, kad motociklų sezono metu, laikas susisiekti su specialistu, gali būti ilgesnis nei įprastai. Rekomenduojame pateikti užsakymus internetinėje parduotuvėje (pažiūrėkite, kaip tai paprasta ir greita!). Pažiūrėkite, kaip pateikti užsakymą internetinėje parduotuvėje.



Ar man reikia paskyros, kad galėčiau pateikti užsakymą internetinėje parduotuvėje?

Ne, norint pateikti užsakymą internetinėje parduotuvėje, jums nereikia paskyros, tačiau raginame ją susikurti. Paskyra nemokama ir ją sukonfigūruoti prireiks kelių minučių. Jos dėka galėsite žiūrėti savo užsakymų istorijos ir galėsite greičiau apsipirkti mūsų internetinėje parduotuvėje.

 

Ar visos pasiūlos prekės iš internetinės parduotuvės yra prieinamos?

Prie kiekvienos prekės rasite informaciją ar prekę turime sandėlyje ir apytikslį užsakymo įvykdymo laiką. Mūsų specialistai susisieks su Jumis, jei užsakymo apdorojimo laikas būtų ilgesnis nei nurodyta prekės kortelėje.

 

Ar prekių kainos internetinėje parduotuvėje yra aktualios ir galutinės?

Taip, internetinėje parduotuvėje pateiktos prekių kainos yra aktualios brutto kainos ir yra galutinės kainos.

 

Kur galiu rasti savo užsakymo numerį ant kvito?

Užsakymo numerį rasite po brūkšniniu kodu kvito apačioje (žr. grafiką žemiau).

 

Kur galiu rasti savo užsakymo numerį sąskaitoje faktūroje?

Užsakymo numerį sąskaitoje faktūroje rasite dviejose vietose: po brūkšniniu kodu viršutiniame dešiniajame sąskaitos faktūros kampe ir po užsakymo suvestinės lentele sąskaitos viduryje kairėje pusėje (žr. grafiką žemiau).

 

Kodėl mano krepšelyje esanti prekė išparduota?

Prekė rezervuojama tik atlikus užsakymą. Jei prekė labai populiari arba sandėlyje liko paskutiniai vienetai, ji gali būti pasiekiama įdėjus į krepšelį, bet nepasiekiama, kai norite užsakyti. Raginame greitai užbaigti savo užsakymą, kad įsitikintumėte, jog prekė pasieks jūsų rankas.

 

Kokius dokumentus gausiu su užsakytomis prekėmis?

Prie kiekvieno užsakymo pridedame grąžinimo/skundo formą ir kvitą. Prie gaminių, kurie to reikalauja, yra instrukcijos ir garantijos kortelė.