check Nemokamas pristatymas nuo 110,00 €
check Grąžinimas iki 14 dienų
check Apmokėk už 30 dienų
check Didmeninės prekybos sritis - B2B

Grąžinimai ir skundai

Kaip grąžinti prekes?

Jei nuspręsite grąžinti, turėsite sumokėti už grąžinimą ir pasirūpinti siuntimu patys.

 

Ar prekių grąžinimas ir keitimas iš užsienio yra nemokamas?

Ne, prekių grąžinimo ar keitimo išlaidų nepadengiame ir siuntų iš kitų šalių savo lėšomis neorganizuojame. Tik Lenkijoje grąžinimas nemokamas (žr. sąlygas).

 

Kaip pakeisti prekę?

Prekių keitimas – tai įsigytos prekės grąžinimas ir naujo užsakymo pateikimas. Pavyzdžiui, jei užsisakėte motociklininko striukę, bet ji pasirodė per maža, naudokite Draugišką formą (ją rasite čia) ir grąžinkite prekes, o didesnę striukę pirkite atskiru užsakymu. Informuojame, kad prekių keitimas galimas tik tais atvejais, kai prekių kainos sutampa.

 

Kaip grąžinti prekę arba pateikti skundą?

Norime, kad kiekvienas mūsų parduotuvės klientas galėtų naudotis visomis vartotojų teisėmis. Jūsų patogumui siūlome dvi prekių grąžinimo ir skundų formas: su interneto prieiga ir be jos.

Prekės grąžinimas arba skundų pateikimas, kai turite prieigą prie interneto:

  1. Įeikite į svetainę https://gmotoshop.lt/grazina

  2. 2. Užpildykite Draugystės Formą. Tai užtruks tik kelias minutes!

  3. Per 24 valandas (tik darbo dienomis) nuo prašymo išsiuntimo mūsų specialistas susisieks su Jumis telefonu arba el.paštu ir informuos apie tolimesnes procedūras.

Prekės grąžinimas arba skundų pateikimas, kai neturite prieigos prie interneto:

  1. Įskaitomai užpildykite popierinę grąžinimo ar skundo formą, kurią kartu su užsakymu pridėkite prie pakuotės. Neturite formos? Jokių problemų, galite atsisiųsti iš https://cnt.gmoto.pl/content/zwrot.pdf (reikalinga prieiga prie interneto).

  2. Saugiai supakuokite norimas grąžinti ar skundo prekes. Prie pakuotės pridėkite užpildytą grąžinimo arba skundo formą ir kvitą.

  3. Paketą išsiųskite adresu „Lithuanian National Post grąžinimo pristatymo kodas R. Kalantos g. 59 52304 Kaunas Lithuania“. Gavus pakuotę ir ją patikrinus, mūsų specialistas susisieks su jumis.

 

Kur galiu rasti savo užsakymo numerį sąskaitoje faktūroje?

Užsakymo numerį sąskaitoje faktūroje rasite dviejose vietose: po brūkšniniu kodu viršutiniame dešiniajame sąskaitos faktūros kampe ir po užsakymo suvestinės lentele sąskaitos viduryje kairėje pusėje (žr. grafiką žemiau).

 

Kur galiu rasti savo užsakymo numerį ant kvito?

Užsakymo numerį rasite po brūkšniniu kodu kvito apačioje (žr. grafiką žemiau).



Kada bus išnagrinėtas mano skundas ar grąžinimas?

Turime 14 darbo dienų išnagrinėti skundą arba grąžinimą. Paprastai juos apdorojame daug greičiau, per kelias darbo dienas. Tačiau pasitaiko atvejų, kai skundo nagrinėjimas užtrunka ilgiau nei 14 dienų, nes tai priklauso, pavyzdžiui, nuo prekių tiekėjo ar gamintojo.

 

Pristatoma prekė yra sugadinta/sugedusi. Ką daryti?

Jei pristatyta prekė yra sugadinta ar sugedusi, ją lengvai grąžinsite užpildę Draugišką formą. Pažiūrėkite, kaip tai padaryti.

 

Gavau prekę, kurios nebuvo mano užsakyme. Ką daryti?

Jeigu Jūsų pakuotėje yra neužsakyta prekė ar prekės (pvz., išsiuntėme Jums prekes, kurių Jūs neužsakėte), užpildykite Draugišką formą ir mūsų specialistas susisieks su Jumis per 24 valandas (tik darbo dienomis). Pažiūrėkite, kaip užpildyti formą.

 

Ar galiu grąžinti prekes mokesčiu pristatymo metu?

Siuntų mokesčiu pristatymo metu nepriimame. Jei norite atsiųsti prekes mums atgal, užpildykite elektroninę arba popierinę grąžinimo ar skundo formą. Pažiūrėkite, kaip tai padaryti, norint tinkamai išsiųsti produktus mums atgal.

 

Kaip supakuoti norimas grąžinti prekes?

Prekės turi būti supakuotos tinkamai, kad nebūtų pažeistos transportavimo metu. Jūs neprivalote naudoti tos pačios pakuotės, kurioje gavote siuntą.

 

Neturiu kvito su užsakymo numeriu,o noriu grąžinti prekes. Ką daryti?

Jei neturite kvito ar PVM sąskaitos faktūros su užsakymo numeriu, tiesiog prisijunkite prie savo Gmoto paskyros ir eikite į skirtuką „Mano užsakymai“. Užsakymo numerį taip pat rasite žinutėse ir el. pašto laiškuose apie užsakymą.

Nepamirškite, kad pildydami elektroninę ar popierinę grąžinimo ar skundo formą atitinkamame laukelyje turite nurodyti, kad neturite pirkimą patvirtinančio dokumento (kvito ar PVM sąskaitos faktūros).

 

Kaip atrodo pinigų grąžinimas?

Grąžindami bet kurią prekę iš užsakymo, gausite visą pinigų grąžinimą į savo banko sąskaitą. Banko sąskaitos numerį grąžinimui nurodote pildydami elektroninę ar popierinę grąžinimo ar skundo formą. Lėšos į nurodytą sąskaitą pateks per 72 valandas!

 

Negavau garantinės kortelės kartu su preke. Ar tai reiškia, kad tam tikram produktui negalima pateikti skundų?

Kiekvienai prekei suteikiama gamintojo garantija ir galima paduoti skundą, tačiau kiekvienu atveju tai svarstoma individualiai. Šios taisyklės išimtis yra elektrinės dalys, pvz. lemputes, ritės, elektros instaliacijas ir įtampos reguliatorius. Atkreipkite dėmesį, kad motociklų akumuliatoriams galima paduoti skundą tik tuo atveju, jei jie turi garantinę kortelę.

 

Ar galiu grąžinti naudotą prekę?

Grąžinti galima tik tas prekes, kurios neturi naudojimo žymių. Tačiau jei įsigyta prekė naudojimo metu pasirodė sugedusi, galite dėl to paduoti skundą. Norint grąžinti mechanines dalis, reikės patvirtinti teisingą montavimą grąžinamos prekės.

Grąžindami prekę prašome įdėti viską, ką gavote perkant (pvz., nepažeistą dėžutę, vartotojo vadovą, garantinę kortelę ir kt.). Ant drabužių, batų ir šalmų turi būti originalios etiketės. Internetinėje parduotuvėje, prekės kurios negrąžinamos yra paduota atitinkama informacija.

 

Neturiu kvito o, noriu grąžinti prekes. Ką daryti?

Grąžinant prekę, kurios neturite įsigijimo patvirtinančio dokumento (kvito ar PVM sąskaitos faktūros), turite pažymėti langelį „Pareiškiu, kad pamečiau kvitą“ elektroninėje arba popierinėje prekių grąžinimo ar skundo formoje ir šalia jo pasirašyti.

 

Jei grąžinu prekę ir keičiu ją į kitą, ar turiu mokėti už naujos prekės pristatymą?

Prekių grąžinimas yra nemokamas, jei naudojate elektroninę Draugišką formą. Tačiau prekės pakeitimas yra traktuojamas kaip naujas užsakymas, todėl už jos siuntimą mokate patys. Tačiau jei prekės grąžinimas ir jos keitimas yra susijęs su mūsų klaida, tuomet visas procesas yra visiškai nemokamas, nepriklausomai nuo to, ar skundas pateikiamas elektroniniu paštu, telefonu ar paštu.

 

Ką daryti, jei prekių skaičius kvite/PVM sąskaitoje faktūroje nesutampa su prekių skaičiumi pakuotėje?

Jei gauta siunta nebuvo pažeista (juosta ar pakuotė), naudokite Draugišką formą, kuri leis greitai pranešti apie siuntos ir užsakymo turinio neatitikimus. Per 24 valandas (darbo dienomis) informuosime apie tolesnius veiksmus. Mūsų specialistas susisieks su Jumis telefonu arba el.paštu.

 

Ką daryti, jei gaunu sugadintą pakuotę?

Visus užsakymus supakuojame tiksliai, todėl jūsų perkamos prekės yra tinkamai apsaugotos. Atminkite, kad kiekviena pakuotė yra apvyniota įmonės juostele su Gmoto logotipu. Esant situacijai, kai yra pažeista juosta ar pakuotė, būtinai atidarykite pakuotę esant kurjeriui, kad patikrintumėte, ar jos turinys atitinka užsakymą, ar prekė nebuvo pažeista transportavimo metu.

Jei prekės sugadintos ar kažko trūksta, kurjeris privalo surašyti žalos aktą (neprivalo to daryti iš karto, priklausomai nuo vežėjo, gali užtrukti iki kelių dienų). Pastebėję, kad pakuotė pažeista kurjeriui išvykus, būtinai susisiekite su vežėju.